Monday 23 November 2009

[第5天~櫻休庵] 和服, 歡迎甜點

日期: 04 November 2009
地址: 神奈川県足柄下郡箱根町宮城野264

上房之前, 服務員就帶我地去揀和服, 不過淨係女士有得揀, 男士既就一早已經放左係房, 我就揀左紅色和服同黃色腰帶...

和服都幾難著, 因為太長, 要先用相中綠色腰帶協助整短... 不過好明顯自己係唔會識整, 結果都要服務員係晚飯後幫我地先著到...


另外服務員帶我地上房之後, 就先送上紅豆湯湯丸, 熱茶, 同朱古力蛋糕... 等我地休息一陣, 大約6點半就開始送上晚餐啦...



No comments:

Post a Comment