Wednesday 3 February 2016

小寶 ~ 35-36 months

開始經常問「呢個係咩黎架?」,無論知定唔知都係咁問。
「係咪咁樣?」「唔係咁樣」「係咁樣」
一聽到門外有聲就會問「邊個黎」
多了講「係呀」「無晒」「無左」「食完」「仲有呢個」「好難砌」「唔識砌」「唔識玩」「XX唔見左」「掉轉佢」「得左,我得左,Yeah」「我地玩XX」「一齊玩XX」「擺低」「XX好靚」「XX好得意」「成地都係」「我見到XX」「好係XXX」

學我們講野加「嘩,XXX」「下,XXX」「XXX 添」

時常要提醒他「要咬碎佢,唔可以生吞」,竟然懂得掉轉講「唔要咬碎佢,要生吞」

因為聖誕節,整個12月都「嘩,聖誕節、聖誕老人、聖誕禮物」掛在嘴邊。

知道「藍色係男孩子」「紅色係女孩子」

超搞笑答案。。。
問「家姐叫咩名?」答「XXX (她的中文名)」
問「公公/婆婆/姨姨叫咩名?」答「公公/婆婆/姨姨」因為無教
問「姐姐叫咩名?」答「XXX」聽到我們叫
問「媽咪叫咩名?」答「老婆」聽到爸爸叫我
問「爸爸叫咩名?」答「衰公」聽到我鬧爸爸,暈

日期: 18 December 2015
  • 見到金莎廣告:「我鐘意朱古力」「我要朱古力」(又會知道金莎是朱古力)
日期: 19 December 2015
  • 問「爸爸叫咩名? 」答「唔識講」
  • 「唔見左」「哦,原來係呢到」
  • 「自己擺呢到」
  • 在窗前望街,忽然說「我要魚餅餅」然後立即走去另一邊窗指給我看,原來是巴士上的廣告是魚餅餅,真好眼。
日期: 20 December 2015
  • 見到貼紙:「翠絲飛走左」
日期: 25 December 2015
  • 「好多野玩」
  • 平時人來人往的商場通道,因為已經10點多,所以「無咁多人」
  • 「麵包超人好得意」
  • 「聽日再玩過」
日期: 26 December 2015
  • 「仲有呢個未砌」
  • 逐粒通粉指「爸爸、媽咪、小寶」「爸爸食完,無晒」
  • 「下,搵番呢個」
  • 和小寶玩錫錫,我行遠了:「近d」(叫我行近他
日期: 27 December 2015
  • 跟爺爺嫲嫲外出吃晚飯,又不耐煩,忽然想起下午到萬寧買東西有11個印花,於是拿出來讓他貼。之前他都是亂貼,這次略略跟他說要貼在格裡,他都跟著逐張貼在格裡
日期: 28 December 2015
  • 叫爸爸幫忙砌玩具:「下,咁就搞惦」
  • 「我有3個貼紙,Yeah」
  • 叫他在地下玩玩具,他卻說「唔係地下玩,我想係枱面玩」
  • 「再試過」
日期: 29 December 2015
  • 跟爸爸去商場,爸爸行開了幾次:「又係爸爸唔見左」
  • 在家玩玩具時發現有一塊不見了:「又係爭一塊唔見左」
  • 近排很喜歡拿我的電話周圍影:「我想影相」「鐘意影呢個」
日期: 30 December 2015
  • 到房間找我,我卻不在:「下,無人,媽咪」
  • 見到我個新花花電話套:「花花好靚」
  • 放了杯水在枱上叫他飲,他見到水杯:「下,乾淨」(因為有時放在枱上的水杯未洗,就不準他飲)
  • 「好多床單 Buzz Lightyear」「下次買三眼仔」
日期: 01 Janurary 2016
  • 在玩Woody公仔:「Woody幾叻,識自己氹氹轉」
日期: 02 January 2016
  • 在迪士尼拿了幾張貼紙,去洗手間時放在爸爸袋,出來後立即問爸爸取回,卻發現少了一張:「Olaf 貼紙呢?」(竟然知道少了哪一張)
  • 「媽咪揀」「媽咪揀貼紙」
  • 「外黎 fing」
  • 玩具甩了支棍,他指著棍:「用黎插野」還示範給我看怎樣插
日期: 03 January 2016
  • 見我R痕:「我都好痕」
  • 爬入枱底:「小心頭」
日期: 04 January 2016
  • 「我要吸印仔」
日期: 07 January 2016
邊玩煮飯仔,邊形容
「煮飯先」「小心」「跟住之後開,有火」
將食物放入煲,再放上爐,用鑊鏟扮炒
「真係可以飲」再匙羹畢扮食扮飲「好味」
「今次倒杯水,跟住之後有呢個,跟住倒倒,請你食」

發現地上有貼紙:「擺呢到貼紙好無?」
「我要買呢個」「呢個,呢個,同埋呢個」「我要自己揀」
「咁Jessie係廳」「咁Woody有無?」

日期: 09 January 2016
  • 見到成地玩具:「嘩,發生咩事」(當我見到成地玩具,就會講「發生咩事」,擺明學我)
日期: 11 January 2016
  • 「唔要chopsticks」
日期: 12 January 2016
  • 婆婆報告,問要唔要poo poo,答「唔要,講左100次唔要」
  • 我問「點解無左張playmat?」答「因為濕晒」(還記得前一晚在playmat上瀨尿)
日期: 16 January 2016
  • 一早起來,問他「有無瀨濕?」答「無」。不太相信,再摸摸他的褲,他就回我「真係無濕」
  • 「唔記得左do do 添」
  • 「完成」
  • 跟他唱生日歌後,就講「跟住切蛋糕」
  • 見爸爸咳:「爸爸做咩事咳?」

No comments:

Post a Comment