Friday 4 May 2012

Mickey & Minnie朱古力曲奇 by 姨甥女

日期: 29 April 2012

姨甥女連放4日假, 於是黎我屋企玩, 而家既小朋友唔知點解都識睇邊個主場... 呢日一起身, 婆婆話紅雨, 可能無得去姨姨屋企, 就話"紅雨要去, 黃雨要去, 黑雨都要去"... 係IFC黎遠見到我已經好興奮咁一路叫姨姨一路跑過黎攬實我 ... 平時去佢屋企or接佢放學/興趣班邊會咁興奮, 好多時啋都唔啋我 ...

一早問定佢想整蛋糕or曲奇餅, 佢話要整Mickey & Minnie朱古力曲奇... 好啦, 不過好興奮咁印左10幾塊之後, 姨丈一叫佢玩其他野, 就即刻走左去, 留低姨姨係度好努力咁印 ...

貪得意將佢個名印係曲奇度... 佢帶返學校請同學仔食, 姨甥女話同學仔好鐘意有佢名既曲奇, 仲叫我下次印佢同學仔既名, 哈哈哈...

今次份量好隨意, 結果覺得朱古力味唔夠, 不過姨甥女都話好好味...



No comments:

Post a Comment