Monday 8 August 2016

小寶 ~ 3Y 4-5M

在公園會自動撩其他小朋友玩,又會跟他們說話。

有時我在廚房弄東西,大聲問他在做什麼,會答我在玩XXX。

有時問他在哪裡,會走出來說「我黎左啦」。

小寶發現玩具車入面又有玩具,問他是否他放入去:「唔係,係其他人

有時其他人問他東西,他會先問我,如果我答[唔俾],他就會轉達:「媽咪話唔俾呀」。從而婆婆認為他最怕是我,真的嗎?? 哈哈,唔太覺。

日期: 27 May 2016
  • 叫家姐想飲益力多,跟她說[食完飯先飲]小寶卻在搭棚:「我食完飯啦」
  • 將層層疊杯亂疊高,然後話係「城堡」「Mickey 城堡」
  • 「點講呢?」
  • 「無書書睇,得咁多ja」
日期: 28 May 2016
  • 上完堂問小寶想去哪裡,他都說「美孚公園」,就順他意。上了港鐵就問「點解咁多人既?」
  • 我不小心弄跌了小寶的匙羹,他就串我「可唔可以呢」(平時我喜歡用這句說話話他)
日期: 29 May 2016
  • 見到爸爸的水壺在枱上,問:「爸爸點解唔帶水落街既?」
日期: 07 June 2016
  • 放學回到家就自動告訴婆婆不用帶一本書回校,只需帶4本書。
  • 又告知「聽日爬龍舟」,再問他點樣爬,就邊做動作邊話「1 2,1 2」,又問同邊個同學一齊爬,就答「Marin」
  • 爸爸忽然播Leon的月亮下求你一吻,小寶馬上說「Leon」,還邊跟著哼,播完又話「再一次Leon 呀」
日期: 12 June 2016
  • 他跟姑姐說今日raining,但姑姐聽錯了Running:「唔係running,係raining」
  • 問[爸爸英文名係咩?],答:「Daddy」(都算正確,哈哈)
  • 飯後在酒樓外跟兩個小朋友一起跑來跑去,他們要先回家,小寶就跟他們說:「聽日再一齊黎呢到食飯呀」
日期: 15 June 2016
  • 剪完頭髮,說自己似同校車的男同學「黃志源」


No comments:

Post a Comment