Monday 21 December 2015

小寶 ~ 33-34 months

在學校學了 Sunday、Monday etc。
問他Miss Rebecca今日唱咩歌,他就會唱[Sunday Monday,Today is XXX]。亦開始唱得正確,如星期一就是 [Today is Monday],當然亦會亂唱。

開始懂得分「得」或是「唔得」。

知道男孩子/女孩子。

分到poo poo或是 wee wee,如想poo poo會講「ng ng」/「poo poo」。

晚上通常都是我抱小寶回家,爸爸想從我手中抱他,會講「Same」,但小寶不願意時,我就教他講「Difference」,後來自己加「唔鐘意」在前面,變成了「唔鐘意,Difference」。

開始問「咩黎架 ?」

應該是在學校學了「Daddy、Mummy」,知道Daddy=爸爸。

講多了「唔見左、XXX係邊度、見到XXX、XX幫手、XX行啦」

街外食物喜歡吃米線、腸粉、菜肉雲吞、意粉

在婆婆家和我家,行為表演開始有分別。在婆婆家,會不斷扭計、喊、lur婆婆,但吃飯就很合作。在我家如果我說不行,就不會lur,但吃飯就不合作。

日期: 18 October 2015
  • 和契媽一家去迪士尼。本來玩「騎木馬」都堅持要坐車,但再跟恩恩一起排隊時,不斷跟他說等陣恩恩會騎木馬,又指著其他小朋友說他們都騎木馬,終於不抗拒,肯騎木馬啦。
日期: 19 October 2015
  • 問「學校有無跳彈床?」答「無,屋企跳彈床」
  • 在學校學了「床前明月光」,(因為音不準,聽了好幾次,才知原來是國話版)
日期: 23 October 2015
  • 放工回家接他去迪士尼酒店慶祝家姐生日,跟他說「去迪士尼啦」,他卻說「恩恩騎木馬」,還記得。
日期: 24 October 2015
  • 我貪玩跟他說「講咩」,他卻回應話「唔可以」。
日期: 27 October 2015
  • 又在學校學了歌仔「女孩子,男孩子,我是男孩子」(國語歌)
  • 玩完圖咭,收拾入盒再將盒蓋蓋上,之後說「搞惦」
  • 爬上床說「擒上去」
  • 拿起鴨仔玩具講「玩一陣呢個」
日期: 29 October 2015
  • 放學回來就痾了兩次,但很精神,星期五又痾了幾次,幸好到星期六下午就沒有再痾。
  • 餵飯時不肯張開嘴想玩玩具時說「等一陣」
  • 見到外賣盒就說「有野食」
日期: 01 November 2015
  • 見到Minnie說「Minnie,粉紅色蝴蝶」
日期: 02 November 2015
  • Interview完先回家吃飯,再送小寶返學才返工,這是第一次送他到學校(唔計適應班),很興奮,見到他被老師拖著入校門,再跟我們揮手bye bye,很可愛啊。
日期: 03 November 2015
  • 邊wee wee邊說「Bye Bye 洗手」我問「點解呀?」答「出去玩」最後當然有洗手。
日期: 07 November 2015
  • 晚飯時間從婆婆家回我們家準備吃飯,遇見了管理員哥哥,哥哥問小寶「跟我去食飯呀?」他卻堅持「唔使,唔要」。
日期: 08 November 2015

問「想去邊到玩?」答「去公園玩,sir滑梯」
在公園玩到唔捨得走,
爸爸問「走啦,去食下午茶」
「No」
「去McDonald」
「行啦」
雖然小寶很喜歡McDonald,但這是第一次堂食,一見到開心樂園餐和薯條已經兩眼發光,「嘩」,又飲晒成盒利賓納。

日期: 14 November 2015
  • 講故事時教他數五官,如「1,2,兩隻眼睛」「1,嘴巴」
日期: 15 November 2015
  • 坐車車時,發覺爸爸無載安全帶,叫「爸爸,安全帶」。
日期: 16 November 2015
  • 知道「Boy=男孩子,Girl=女孩子」,所有家庭成員都識分男女。

No comments:

Post a Comment