Wednesday 2 December 2015

[33.5 months] K1 大作戰 ~ Interview x 1 [加結果]

日期: 02 November 2015

第一個面試是其中一間名幼,沒有N班,位又多,雖然出名谷,但名氣比學校C 高,(我認我是貪慕虛榮的媽媽,哈哈)而且其實學校C到幼稚園亦一樣谷。

先寄出世紙拿報名表,之後就會寄來報名表加問卷,面試日交回。問卷只得一條問題,給了大半張A4紙的位置,還寫明可以在背面繼續寫,嘩,真是寫論文啊,於是由爸爸發揮小宇宙,媽媽我再抄漂亮。

面試時間是9:30,早了10分鐘到達,已見長長的人龍,一問之下原來是9:45那批(這麼早來幹什麼?),再上前去校門問,9:30的可以直入,而且是男女分開排,是第一次遇到。其實都是單對單見,為什麼要分開呢?真不明白。

大概只等了十幾分鐘就可以開始,先來拼動物手抓板,之後就要跟老師疊高幾塊積木,再將三塊長頸鹿拼圖拼好,老師再問是什麼。然後拿了一幅圖畫,指著狗、兔仔問是什麼。接著是傾計時間,問「你叫咩名?」「你幾多歲?」指下我問我係邊個,「鐘唔鐘意唱歌?」「可唔可以唱首歌?」小寶全部都有答,但就超級細聲,唱歌就唱「Good afternoon song」,但老師聽不到,要再唱在這時另一位老師就開始問我問題,都是基本東西「點解揀呢間學校?」「平時邊個照應小朋友?」「小朋友係街扭計會點做?」「週末多數去邊?」就完成第一部分。

然後出去排另一條隊,將form交回,老師再問了小寶「屋企有無玩具?」「鐘意玩乜野?」他都只顧周圍望,我再幫手引導,就答了「跳彈床」,可能見到糖又忽然說「candy」,於是老師給了一粒瑞士糖,就可以離開啦。


結果。。。

收到第一個offer後幾日,又收到厚厚的信是這間寄來的 pm offer letter。Yeahhh!!! 


No comments:

Post a Comment