Tuesday 18 August 2015

小寶 ~ 29-30 months

會說最長的句子是「小寶想食xx,Thank you,唔該晒,媽咪」,有時更會逐個人「唔該晒」「唔該晒」話調是「wu,該晒」該晒是高音。但其實他某程度上是死記,未懂得靈活運用。

Mickey Mouse 變 Mickey half(接近30個月時,終於說正Mickey Mouse),Surprise egg 變 sak ka egg,Disney Junior 變 Daisy Johnny 

中文顏色: 紅色、藍色、橙色、綠色、黃色

中文1-10,英文1-20

牙膏、口水肩、拖手、飲水、仲要、廁所大笨象=Elephant、掉垃圾、巴斯光年=Buzz Lightyear、跳彈床

想玩切生果玩具,會說「紅蘿蔔,切切切」

想我跟他走會講「Come on」,想我坐會叫我「坐呢度」。

很喜歡「跳彈床」,會幫手拿出廳,放好後要「爸爸拖手」「媽咪拖手」就大家一齊跳。

晚上睡覺終於不用抱,絕招是唱歌,很喜歡「齊齊拍」「左手右手」(兩手真優秀),還會唱我自創哄他睡的歌。

依然是Toy Story 粉絲,基乎每晚都要拿著巴斯光年公仔睡

家姐用硬咭紙整了一條長棒,小寶拿來玩,有版有眼,再想想原來他是學米奇金裝音樂劇裡的花木蘭。

很喜歡看迪士尼地圖,已認得「騎木馬、杯、巴斯光年、spaceship、大笨象、氹氹轉狗、城堡、Pooh pooh、渣車」的位置。

見到我按咖啡機,已經知道是「咖啡」,亦知道咖啡是不能飲的,於是凡是我們不想他飲的,唯有說是「咖啡」。

日期: 18 June 2015
  • 前一天還跟爺爺嫲嫲「yeah」,這天忽然懂得「give me five」
  • 叫我「企起身」
日期: 28 June 2015
  • 食完一塊餅想再食,先講「仲要」,我無俾,再講「only one」,依然無俾,繼續講「一個」,見他講得這樣努力,那就多給一塊啦。
日期: 03 July 2015
  • 起床時,拍拍枕頭,再說「小寶要媽咪sleeping」,平時只會就「sleeping」
日期: 07 July 2015
  • 砌跑道時,終於明「跟住」的意思,但卻只有一次。


No comments:

Post a Comment